Dział Techniczny

(ZGŁASZANIE AWARII) – tel. (0-23) 662 22 37 – całodobowy

dzialtechniczny@sm-plonsk.pl

Siedziba Działu Technicznego znajduje się przy ul. Zacisze 7A

Podstawowym zadaniem działu technicznego jest prowadzenie robót remontowych na rzecz zasobów Spółdzielni oraz rozliczanie kosztów sprzedaży robót i usług świadczonych mieszkańcom. Pracownicy przeprowadzają m.in. wymiany instalacji, dokonują okresowych przeglądów instalacji oraz usuwają bieżące awarie.

Jaką sprawę załatwię w Dziale Technicznym?

  • Zgłaszanie awarii i usterek w bloku oraz w mieszkaniu. (wszelkie przecieki, zalania, braki prądu, gazu, uszkodzenia okien i drzwi wejściowych)
  • Uzgadnianie terminów wykonywanych robót.
  • Usługi lokatorskie – hydrauliczne, gazownicze, malarskie, murarskie, stolarskie i dekarskie
  • Uzgodnione wcześniej demontaże i wymiany grzejników.

TELEFONY ALARMOWE I SŁUŻB SPECJALNYCH:

  • Pogotowie Energetyczne – 991
  • Pogotowie Gazowe – 992
  • Straż Pożarna – 998
  • Pogotowie Ratunkowe – 999
  • Policja – 997
  • Pogotowie Wod-Kan/PGK – (0-23) 662 27 82
  • Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej/PEC  -(0-23) 662 33 88 lub 698 639 657
  • Telefon Alarmowy – 112