(ZGŁASZANIE AWARII) – tel. (0-23) 662 22 37 – całodobowy
dzialtechniczny@sm-plonsk.pl
Siedziba Działu Technicznego znajduje się przy ul. Zacisze 7A
Podstawowym zadaniem działu technicznego jest prowadzenie robót remontowych na rzecz zasobów Spółdzielni oraz rozliczanie kosztów sprzedaży robót i usług świadczonych mieszkańcom. Pracownicy przeprowadzają m.in. wymiany instalacji, dokonują okresowych przeglądów instalacji oraz usuwają bieżące awarie.
Dział Techniczny realizuje również usługi płatne na zlecenie właścicieli lokali mieszkalnych. Cennik usług obowiązujący od 01.04.2022r (link)
Jaką sprawę załatwię w Dziale Technicznym?
- Zgłaszanie awarii i usterek w bloku oraz w mieszkaniu. (wszelkie przecieki, zalania, braki prądu, gazu, uszkodzenia okien i drzwi wejściowych)
- Uzgadnianie terminów wykonywanych robót.
- Usługi lokatorskie – hydrauliczne, gazownicze, malarskie, murarskie, stolarskie i dekarskie
- Uzgodnione wcześniej demontaże i wymiany grzejników.
TELEFONY ALARMOWE I SŁUŻB SPECJALNYCH:
- Pogotowie Energetyczne – 991
- Pogotowie Gazowe – 992
- Straż Pożarna – 998
- Pogotowie Ratunkowe – 999
- Policja – 997
- Pogotowie Wod-Kan/PGK – (0-23) 662 27 82
- Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej/PEC -(0-23) 662 33 88 lub 698 639 657
- Telefon Alarmowy – 112