pokój nr 3, tel. (0-23) 662 38 48 wew. 43
Jakie sprawy można załatwić w Dziale Członkowskim?
- Sprawy związane z uzyskaniem członkostwa w związku z kupnem mieszkania, darowizną, spadkiem oraz zamianą mieszkania.
- Sprawy związane z utratą członkostwa w Spółdzielni w związku ze sprzedażą mieszkania.
- Sprawy związane z potwierdzeniem wyłącznych praw do lokalu po rozwodzie, zgonie współmałżonka oraz w sprawach spadkowych.
- Wydawanie zaświadczeń związanych z potwierdzeniem członkostwa i posiadanych praw do lokalu.
- Sprawy majątkowe i spadkowe
- Zgłaszanie ilości osób zamieszkałych
- Aktualizacja danych osobowych
Dział Członkowsko-Samorządowy w zakresie czynności i obowiązków zajmuje się całokształtem spraw związanych z członkostwem w Spółdzielni oraz tytułami prawnymi do lokali mieszkalnych i garaży oraz obsługą organów Spółdzielni. Pracownicy działu mają przede wszystkim bezpośredni kontakt z osobami ubiegającymi się o członkostwo jak i tymi, którzy członkami spółdzielni już są , oczekując na mieszkania bądź zamieszkując w zasobach naszej Spółdzielni. Dział zajmuje się członkami począwszy od złożenia deklaracji przystąpienia do Spółdzielni aż do ustania członkostwa w wyniku wypowiedzenia, wykreślenia, wykluczenia czy skreślenia w związku ze śmiercią. To tutaj trafiają osoby, które nabyły prawo do lokalu mieszkalnego lub garażu w drodze kupna, licytacji, darowizny, zamiany bądź dziedziczenia.
Członkowie Spółdzielni mogą zaznajamiać się z dokumentami na których oparta jest działalność Spółdzielni m.in. statutem, regulaminami wewnętrznymi, a także uchwałami bądź protokołami z obrad organów samorządowych.